Život a víťazstvo. To sú dve slová na ktorých táto šetrná kozmetika vhodná aj pre citlivú pleť postavila svoju existenciu. Názov pochádza z dvoch gréckych slov Bios = život a Nike = víťazstvo..
História značky siaha až do 30. rokov 20. storočia a známeho mesta módy, Milána. Dnes je značka jednotkou na trhu dermokozmetiky v lekárňach ako doplnkový lekárenský sortiment.
Výnimočnosť BioNike
O vznik firmy BioNike sa pričinil vizionársky farmaceut v 60. rokoch 20. storočia, ktorý si uvedomil, že liečba poskytnutá dermatológmi sa dá podporiť doplnkovými produktami, ktoré nepotrebujú lekársky predpis.
Nadviazal na tvrdú prácu vo výskume, pretože veda o koži a látkach spôsobujúcich rôzne nepriaznivé alergické reakcie bola v tej dobe v plienkach. Ľudia však začínali riešiť kontaktné alergie vyvolané najmä ťažkými kovmi v kozmetických prípravkoch. Išlo najmä o nikel, ale aj ďalšie ťažké kovy.
Poctivá práca v laboratóriu znamenala, že aj nepatrné množstvo niklu a iných ťažkých kovov sa dalo odhaliť v kozmetických prípravkoch, ktoré boli na dané kovy testované. Kozmetika testovanú na prítomnosť niklu, ktorá by mohla vyhovovať aj tej najcitlivejšej pokožke mohla začať svoj progres v 90. rokoch.
Rozbehol sa nový druh kozmetiky
Pomocou tvrdej práce a výskumu sa značka stala priekopníkom a jednou z popredných spoločností na talianskom farmaceutickom trhu. BioNike ako priekopník v zložení kozmetiky uvádza na trh kozmetické výrobky na ošetrenie citlivej a alergickej pleti, ktorá je nadmerne náchylná na prítomnosť ťažkých kovov.
BioNike neustále rastie - v súčasnosti sa výrobky tejto značky distribuujú do viac ako 50 krajín sveta.
V dnešnom rýchlom svete, najmä vo veľkých mestách či metropolitných oblastiach, je pokožka neustále vystavená znečisťujúcim látkam, UV žiareniu a iným faktorom prostredia, ktoré ju môžu robiť citlivejšou a nadmerne reagujúcou.
Výskum a vývoj značky BioNike neustále sleduje najnovšie kozmetologické výskumy a spolupracuje s rôznymi tímami a kľúčovými odborníkmi v oblasti dermatológie, pediatrie, gynekológie, lekármi z oblasti estetickej medicíny a v neposlednom rade s lekárnikmi a koncovými spotrebiteľmi.